Kobieta roszczeniowa-mi się należy czyli o niezwykłym kulcie „Ego” cz.1

Nie podoba mi się, że w naszych czasach istnieje kult kobiety-ofiary. Zgrywanie ofiary stało się prawem kobiet. Dzięki temu może osiągnąć sukces. Niestety. Być może kobiety w ten sposób wytworzyły mechanizm obronny. Jednak nic nie usprawiedliwia faktu, że jest to nadużywane.

Poprzez social media i ogólnie media bardzo łatwo nazwać się ofiarą. Bardzo łatwo powiedzieć :On mnie zgwałcił” „On mnie pobił” . Istnieją faceci , którzy nie rokują tak jak i kobiety. Niestety przy osobach patologicznych można przewidzieć co będzie. Mimo to kobiety decydują się na taki związek. Taki facet zrobi dzieci a one będą mogły mieć alimenty. Alimenty stały się dziś sposobem na życie. Najgorsze, że istnieje swoisty terror: „Skoro kochasz dzieci to na nie płać”. Pieniądze są dziś miernikiem miłości. Niestety. Człowiek jest postrzegany przez to co ma lub nie ma.

Kult kobiety aroganckiej, zarozumiałej i niszczącej to co wokół. Ma prawo być ofiarą. W psychologii kiedy jesteś ofiarą próbujesz uciec z tego schematu. Współczesny świat potrzebuje ofiar. Kim właściwie jest OFIARA?

OFIARA- Znaczenie I (Wikipedia)

pojęcie wiktymologiczne . W rozumieniu Polskiej Karty Praw Ofiary  jest to osoba fizyczna, której dobro chronione prawem zostało naruszone lub bezpośrednio zagrożone przez przestępstwo. Karta zalicza do ofiar również najbliższych takiej osoby.

OFIARA- znaczenie II (Wikipedia)

Podstawowa, obok modlitwy , forma kultu religijnego , występująca we wszystkich religiach , począwszy od pierwotnych do najbardziej rozwiniętych. Polega na składaniu darów bóstwu. Często łączona z ucztą religijną.

Ofiara ma wiele znaczeń. Jednak te dwie już sugerują,że to ktoś bezradny. Bycie ofiarą jest bycie kimś gorszym, niżej postawionym. Współczesna kobieta jest ofiarą. Ja się pytam dlaczego? Dlaczego kobiety są szczęśliwe kiedy inni są krzywdzeni. Krzywdzą innych nieustannie za zgodą władzy. Dlaczego kobiety głoszą,że są silne i czują satysfakcję kiedy zniszczą mężczyznę. Niskie poczuci wartości

Reklamy

Dodaj komentarz